Parintele Arsenie Boca, omul imbracat cu haina de in si ingerul cu cadelnita de aur

Blogul Librariei Logos isi doreste deasemenea sa promoveze cunoasterea personalitatii parintelui Arsenie Boca.

8 Responses to Parintele Arsenie Boca, omul imbracat cu haina de in si ingerul cu cadelnita de aur

  1. crestinortodox spune:

    Parintele Arsenie a fost un fenomen unic in monahismul romanesc, dupa cum spune si parintele Staniloae.

    • bandoc elena spune:

      Este calauza vietii mele, sfatuitorul meu duhovnicesc de taina, sprijinul meu la bucurii si la dureri, mangaierea mea, calauza mea pe drumul greu al mantuirii,si, daca nu cer prea mult, speranta mea ca dincolo voi reusi si eu sa ma bucur de chipul dansului, asa cum in aceasta lume ma bucur de momentele camd ingenunchi la mormantul dansului.
      L-am cunoscut doar din carti, desi, am fost contemporana cu dansul.Dar, probabil ca nevrednicia mea m-a oprit sa-l cunosc.Platesc ignoranta, ca o merit!
      Cu lacrimi in ochi, cred ca ar trebui sa-i cerem ajutor pentru a ne cunoaste adancul pacatelor si calea de salvare a poporului nostru, daca mai este ceva de salvat la noi!

  2. Pr.Alexandru Cotoraci spune:

    Spuneti tuturor Rugaciunea Parintelui Arsenie, pe care ne-a lasat-o si ne-a spus cum sa-i cerem ajutorul de Acolo, de unde ne poate ajuta mai mult decat atunci cand era aici, printre noi:
    „Preot ieromonah Arsenie, trimite-mi duhul tau paznic si da-mi sanatate si liniste. Departeaza de la casa mea necazurile si suferintele, ca ai Duh Sfant.Amin.”
    Sa ne vedem cu totii intru bucurie la Prislop pe 28 !

    • emilia spune:

      Buna seara.Multumesc bunului Dumnezeu si sf. parinte Arsenie mi-au ajutat sa ajung pe 28 la Prislop, noaptea, pe la ora 22.Aveam si cateva pagini cu raugaciunea de la dvs.Le-am lasat in biserica.In jur de orele 24 eram la mormantul parintelui, unde cativa preoti,pelerini ca si noi, au cantat un mic prohod.M-am bucurat enorm cand am vazut un cuplu, avand aceasta rugaciune, citind-o cu atata dragoste.M-am gandit ce minunat este Dumnezeu si cum a lucrat prin darul dvs., eu sperand ca parintele s-a bucurat!!!
      Minunea 2:
      In jur de orele 23, mi-am lasat prietenele langa biserica, indreptandu-ma catre masina, sa duc cartile si iconitele cumparate, deoarece incepuse ploaia.Afara, in camp, aveam masina parcata.Cand sa ma inapoiez, poarta de la intrare in manastire, era inchisa.M-am blocat de frica pur si simplu, crezand ca am ramas afara; stateam ca muta-n fata portii, intrebandu-ma ce voi face?Numai ca la cateva momente, clanta de la poarta face un zgomot ca si cum ar fi apasata de o mana, iar poarta incepe sa se deschida.Am pasit grabita, si m-am dus dupa poarta, sa multumesc portarului, crezand ca mi-a deschis unul din paznicii de acolo.Numai ca stupoare!!!Nu era decat zidul gol, nici macar o pisica!Ce sa fie? Vant nu batea, dar cine a apasat clanta si mi-a deschis poarta?M-am tras cativa pasi lateral, sa nu incomodez grupul de pelerini care se indreptau catre iesire.Poarta a ramas la perete, fara sa se mai miste nici un cm.
      Atunci, m-am inchinat si m-a bufnit rasul.I-am multumit parintelui Arsenie ca si-a facut mila de mine,probabil si dansul s-a amuzat de acolo, de sus, cat eram de caraghioasa, deoarece stateam ca muta-n fata portii!
      MORALA : Exista un Dumnezeu al prostilor si betivilor, care-i ocroteste!

  3. EMIL BLANARU spune:

    BUNA
    …….am fost si voi merge in fiecare an de cate ori am sa am aceasta ocazie.
    ……adevarat este ca prea sfantul ARSENIE BOCA este printre noi
    ….,,,,,,,,,,Nasterea este o taina si viata e un vis
    Noi ne nastem fara vrere si traim ce ne e scris
    Trecatoare ne e viata cu dureri si bucurii
    Stam si ne uitam in urma,parca ieri am fost copii

    Mici copii fara de grijuri si cu suflete curate
    Nu duceam de nimic lipsa fiindca le aveam pe toate.
    Dar deatunci trecura anii plini de grji si de poveri
    Si ne pune-m intrebarea;ce sa dam sa fim c-a ieri?

    Stai si te gandeste-acuma cate primaveri placute,
    Ai avut in a ta viata? dar s-au dus pe nestiute
    Cate bucurii adus-au anii care au trecut?
    Ce ti-ai fi dorit in viata cel mai mult si cel mai mult?

    Si-alte intrebari veni-vor loc sa-si faca-n mintea ta
    Tu gaseste-le la toate un raspuns pentru-a le da
    Poti sa-ti pui multe dorinte,sa-ti faci plan de viitor
    Dar sa nu uiti ca in lume,omul e un calator

  4. dani spune:

    eu multumesc lui DUMNEZEU pentru ca am avut sansa sa aflu de si despre PARINTELE ARSENIE BOCA fiindca m-a ajutat foarte mult si cind spun foarte mult ma refer la latura spirituala.

  5. monica spune:

    ,,La Prislop mergi când eşti chemat,, imi spunea o cunoştinţă. La aproximativ o lună de la ultima poposire la Prislop, după o autoanaliză, constat că aşa este.Am mai paşit pragul mănăstirii de vreo două ori, fiind în trecere cu copiii aflaţi în tabară. M-am simţit oarecum ,,lezată,,de observaţiile facute de credincioşi din cauza faptului că, aşa cum sunt copiii de obicei, au fost puţin gălăgioşi în drumul lor spre peşteră. Între timp am mai citit despre părintele Arsenie şi despre minunile pe care le-a săvârşit şi constat că lucrurile sunt cu adevărat serioase. Mănăstirea Prislop este un loc al oamenilor care-l caută cu conştiinţă şi cunoştinţă pe Dumnezeu, şi-l caută prin părintele Arsenie şi ceilalţi vieţuitori ai mănăstirii; este un loc în care copiii trebuie să meargă însoţiţi de părinţi. Mănăstirea Prislop nu este un loc în care să poposeşti o oră sau două, ci unde să stai măcar o zi.De ce oare îi oprea părintele pe cei ce mergeau la el cu zilele?!!!!!! Ştia cu siguranţă de ce!

    • Doinita spune:

      Aveti multa dreptate,deoarece Prea Cuviosul Parinte Arsenie Boca ne ajuta foarte mult de acolo de unde este ,dupa cum a spus Domnia Sa „Ca de acolo de unde ma voi duce ,va voi ajuta cu mult mai mult”.
      Sa stiti ca a avut dreptate pentru ca de cand am ajuns sa incep sa-l cunosc prin intermediul scrierilor si al marturiilor spuse despre dansul si incepand sa-l rog ca sa mijlocesca pentru noi inaintea Tatalui Ceresc situatia noastra s-a simbat foarte mult si aici nu ma refer la situatia financiara ci la starea spirituala a familiei mele.
      Sa stiti ca simtim prezenta si ajutorul Prea Cuviosului Parinte in fiecare zi ,dar si chemarea pe care ne-o face saptamana de saptamana de a-l vizita si de a ne inchina crucii sale pentru a-i multumi ca exista si ca ne permite sa-l cunostem.
      Va indem ca ori de cate ori simtiti nevoia sa cereti un sfat sau un ajutor intr-o anumita problema sa-l rugati pe Pre Sfintitul Parinte Arsenie Boca sa va lumineze si sa va ajute.
      Pentru rugaciunile Maicii Tale si ale Parintelui Arsenie Boca ,Doamne Isuse Hristoase miluieste-ne pe noi.Amin.
      Doamne Ajuta!

Lasă un răspuns

